Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Úvod

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

Dodací lhůta

Pokud máme objednané zboží na skladě, vyřizujeme objednávky co nejdříve (nejdéle do 5 pracovních dnů). V případě, že musíme čekat na dodání zboží od dodavatele, dodací lhůta se pohybuje kolem 2 - 3 týdnů.

Dopravní a platební podmínky

  1. Poštovní zásilka České pošty při platbě na bankovní účet (doručení do 3-4 pracovních dnů od expedice ze skladu) 69,- Kč
  2. Poštovní zásilka České pošty při platbě na dobírku (doručení do 3-4 pracovních dnů od expedice ze skladu) 109,- Kč
  3. Zboží je možno odebrat osobně po dohodě s prodejcem přímo v zákaznickém centru v Horní Suché, Souběžná 1012, PSČ 73535 - platba hotově.
  4. Poštovní zásilka na Slovensko vyžaduje po přijetí objednávky další komunikaci a zvláštní podmínky - přizpůsobené poštovné a převod částky na slovenskou měnu. Kontaktujte obchod@turbo316.cz

Nabízíme následující způsoby dopravy objednaného zboží k Vám: 
Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné - provozovatel obchodu není plátcem DPH.

Platba na bankovní účet

Pokud se rozhodnete uhradit částku za zboží prostřednictvím bankovního převodu, je třeba zaplatit celkovou částku, kterou Vám zobrazí systém po dokončení a odeslání objednávky. Tuto částku nejprve zašlete na bankovní účet číslo 19-9034550247/0100 s variabilním symbolem, který se Vám zobrazí společně s celkovou částkou po odeslání objednávky. Jakmile bude Vaše platba připsána na náš účet, neprodleně Vám budeme expedovat zboží ze skladu.

O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás prosím informujte mailem na adresu obchod@turbo316.cz nebo telefonicky 737 140 434. Kontaktní osoba Veronika Fojtíková. 

Ochrana osobních údajů

Provozovatel zaručuje že údaje poskytnuté při prodeji zboží přes internetový obchod tj. jméno, příjmení, název společnosti, adresu, telefonní číslo a email neposkytne třetím osobám. Tyto údaje jsou výhradně pro naši potřebu (nabídky zboží, informace o slevách a akcích) podle Zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. 

Odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, doručit na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Pokud již došlo k zaplacení zboží, bude zákazníkovi (po obdržení takto vráceného zboží) obratem vrácena zaplacená částka způsobem, na kterém se oba dohodnou. Tato částka bude snížena o náklady, které dodavateli vznikly s přepravou zboží k odběrateli. 

Reklamace a záruka

  1. vady vzniklé běžným používáním
  2. nesprávným použitím výrobkunesprávným skladováním
  3. informujte nás o reklamaci telefonicky, na čísle +420 737 140 434 nebo e-mailem na adresu obchod@turbo316.cz
  4. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  5. do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
  6. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. 

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

  • běžným používáním 
  • nesprávným použitím výrobku 
  • nesprávným skladováním

Postup při reklamaci: 

  • informujte nás o reklamaci telefonicky, na čísle +420 737 14 04 34 nebo e-mailem 
  • zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu 
  • do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
  • doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naším pracovníkem. Budeme vás také průběžně informovat o stavu reklamace.